A látványos hasizom titka - General Forum

Welcome in WattMt2! Join now. Online Game Hacks FREE.
A látványos hasizom titka - General Forum
Site menu

All Users
» Registered:
Total: 515
Monthly: 4
Weekly: 1
Yesterday: 0
Today: 0
» Dintre care:
Founder: 5
Admins: 3
Moder: 6
V.I.P: 27
Users: 467

» Gender:
Male: 434
Female: 77

Statistics

Block title
WattMt2 is?
Total of answers: 193

Last Viewed

Welcome, GuesT · RSS 02.October.2014, 2:18 AM

Do you like the site? Help us. Advertise yore business, banner, text click to : Welcome in WattMt2!
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
Page 1 of 11
General Forum » General » Fitness | Gymnastics | Physiotherapy | BodyBuilding » A látványos hasizom titka
A látványos hasizom titka
jonnyDate: Saturday, 31.August.2013, 9:33 PM | Messge # 1,
Platinum Member
Group: Admin
Posts: 1039
Awards: 0
Reputation: 15243
Status: Offline
A látványos hasizom titka

Hasizmunk edzése ma már nem korlátozható a nyári „strandszezon” előtti időszakra, és nem csupán a versenyfelkészülés utolsó nyolc hetében aktuális edzésprogram.
A célok között, hogy miért fontos az edzése, ott szerepelhetne például, hogy segíti a gerincet stabilizálni és egyenesen tartani a testtartás javítása céljából, vagy hogy helyén tartsaa szerveket a belsõ hasi nyomás szabályozásával…és a többi, és a többi.
Vajon tényleg ezért hasazunk? Hallottunk már olyan kijelentést, hogy „hasazom kicsit, hogy helyén maradjanak a belső szerveim”? Ugyan már!
Azért hasazunk, mert az látványos jele a minőségi, szálkás izomzatunknak, zsírmentes formánknak. Ettől leszünk igazán esztétikusak, ettől lesz jó a szimmetriánk, ettől és e-miatt (is) nyerünk testépítő, vagy fitneszversenyeket. Illetve ez is jó módszer a csajozásra J. Higgyük el, a nők is megnézik a hasizmokat, illetve értékelik a karcsú derekat is.
(Persze megnyugtathatjuk magunkat azzal is, hogy a mi kedvesünk a mackósabb típusokat szereti, vagy hogy az  Ő számára tényleg a belső értékek számítanak. Lehet. Egy azonban biztos, a sörhas nem túl népszerű. Még akkor sem, ha mi magunk anekdotázgatunk vicceseket róla.)
Mindenki válassza ki a számára megfelelő indokot, hogy miért fontos számára a „kockahas”.
Tény, hogy a hasizom testünk szimmetria tengelyének középpontja, középvonala. Ha ez nem ledolgozott, szeparált, máris megkapjuk a fricskákat, még ha izmosabbak vagyunk is az átlagnál. Ugye hallottunk már ilyen megjegyzést, hogy: „izmos igaz, de hát pocakos”? Vagy, „látszik, hogy sportol, de a hasát is szereti”…
Oktatói pályafutásom során találkoztam már számos kérdéssel, felvetéssel és fél-információkkal.
Ebben próbálok most kissé rendet tenni, illetve eloszlatni a tévhiteket.
Kezdjük a tévhitekkel!

Ismétlésszámok és koncentráció
 „Hiába edzek hasra akár több százas ismétlésszámmal, nem érzek semmit.”
 Akkor valamit nem jól csinálsz! Nem tanultál meg koncentrálni a gyakorlatra és magára az izomra, vagyis nálad még nincs agy-izom kapcsolat. Ha megfelelően végzed a gyakorlatot, kellően koncentráltan, biztosan elegendő lesz a 30-50-es ismétlésszám. Különösen igaz ez, ha több gyakorlatot kombinálsz szuperszettben, vagy triszettben.
Ez utóbbi megoldás jellemző különösen a csapatsportoknál, illetve a több sportoló közös edzése idején. Ha a has-gyakorlatokat büntetésre használják, akkor is igaz, hogy a sportolók csak túl akarnak lenni a kiadott mennyiségen, vagy időn.
Hasazás és fogyás
Szögezzük le mindenekelőtt:lehetetlen szálkás hasat, karcsú derekat kialakítani végtelenszámú felüléssel. Ha nem alakítod át az életmódod, nem pucolod ki a hűtőd a „selejtektől”, és nem iktatsz be megfelelő pulzusszámmal végzett kardiogyakorlatot, soha nem fogod elérni a célod. A felülés persze bizonyos mértékig feszessé teszi a hasat, de a zsírpárnákat nem tűnteti el a derék környékéről. Képzeljük el, erre még a TV-shopok reklámok által  hirdetett ötperces masinák sem képesek J
 
Diéta
Ki kell, hogy ábrándítsalak! Ha nem diétázol (ez nem egyenlő a koplalással), soha nem fog meglátszani a hasizmodon a hosszú hónapok, évek munkája sem. Izmosodni, erősödni fog a hasad, de ez kellőképpen takarásban lesz a jó pár centis zsír és bőrréteg alatt.
A diéta, a tervszerű, esetenként a szénhidrátcsökkentett módszer legalább 50-60%-ban számít. Mondhatnék magasabb százalékot is, de lehet, hogy nem hinnéd el, vagy azt mondanád, hogy akkor minek edzeni.
Folyadékfogyasztás
Kérdezhetnétek, hogy mi köze a hasizmotoknak az iváshoz. Nos, nagyon is sok. Nyílván nem arról beszélek, hogy a többszöri poháremelgetéstől izmosabb lesz a hasatok. Tény azonban, ha nem kellő mennyiségű folyadékot fogyasztasz, lelassul az anyagcseréd, ami gátolja az eredményes fogyást, testsúlycsökkentést.
Pihenés
A pihenésről is elmondható, hogy ha nem elegendő, a fogyásunk sem lesz kellő mértékű. Meg fogunk torpanni és soha nem lesz „kockahasunk”.
A nem elegendő pihenés ugyanis lelassítja az anyagcserét, és így gátolja a zsírégetést is. Ennek legfőbb oka, hogy gátoljuk a megfelelő hormonok optimális mennyiségű felszabadítását (tesztoszteron, növekedési hormon stb). Ezzel együtt izomzatunkra és fogyásunkra „káros” hormonok szabadulnak el (pl. kortizon), ami anyagcsere lassuláshoz, sőt az izmok leépüléséhez vezethet. Mindemellett elmondható, hogy a pihenés hiánya megnöveli a regenerációs időt és előbb- utóbb sérüléshez vezet, vagy a sérült szövetek nem kellő regenerációját idézi elő.
Hasizomgyakorlatok súlyzóval
Ne ragaszkodjunk hozzá. Még akkor sem, ha már könnyűnek, megszokottnak érezzük a gyakorlatokat. Dolgozzunk nagyobb koncentrációval és több ismétlésszámmal inkább. A súlyzóval végzett néhány hasizomgyakorlat nem csak izmosítja a hasat, hanem vastagíthatja az egész törzset, ez pedig a derékbőség szélességét is növelheti. Ezt ugye nem akarjuk?
A nők tipikus kérése
„Csak combbelsőről, alhasról és fenékről szeretnék fogyni”! Na, ez sajnos nem fog menni! A test nem szelektíven égeti a zsírt. Ha hasazunk, és megfelelő pulzusszámmal kardiózunk, valamint egy hatékony diétát alkalmazunk, akkor sem tudjuk szeparáltan leolvasztani csak innen-onnan a zsírpárnákat. A fogyás a teljes testen be
fog következni. Más kérdés, hogy az aktívabban igénybe vett területek a nagyobb vérbőség miatt lehet, hogy gyorsabban reagálnak, illetve tónusosabbak, látványosabbak lesznek.
Térjünk a lényegre!
Lássuk a legismertebb és a leghatékonyabb hasizom-gyakorlatokat!
A hasizom-gyakorlatok sora szinte végeláthatatlan. Több tucat ismert és még legalább annyi kevésbé ismert módszert ismerünk ennek az izomcsoportnak a tréningezésére.
Általános nézet, hogy a két fő csoport a hasizomgyakorlatok edzésére a hasprés, illetve a lábemelés típusú gyakorlatok. A lábemelés leginkább az alsó, míg a hasprés inkább a felső rész edzésére a legideálisabb. Azért ezeket az állításokat ne tekintsük kőbe vésett szabályoknak. Valójában mindkét típusú gyakorlat megdolgozza a hasizom egészét, csak némelyik kevésbé, vagy erőteljesebben az egyik részét, míg más gyakorlatok nyilvánvalóan a másik részére hatnak erősebben.
A leggyakoribb hasizomgyakorlatok:
 
  • Felülés
  • Lábemelés függeszkedve, vagy könyöklő padon
  • Hasprés gépen
  • Felülés „római széken”
  • Hasprés földön fekve
  • Hasprés kötéllel csigán (harangozás)
  • Törzsdöntögetés oldalra súlyzóval, vagy hiper-extenziós padon
  • Oldalforgás gépen, vagy seprűnyéllel

 
Néhány jó tanács.
Amennyiben jól fejlett és szálkás hasizmot szeretnénk, ezt az izmot is úgy kell kezelnünk, mint az összes többi izmot. Nem elegendő, ha csak a nyári „strandszezon előtt” látunk neki az edzésének. Egész évben tréningeznünk kell. Sőt! Ezt az izmot legalább hetente háromszor dolgozzuk meg!
Természetesen lehet különbség az egész éves és a versenyek (vagy nyár) előtti has-programban. Végezhetünk akár más gyakorlatokat, vagy más szériákat, ismétlésszámokat is, de lényeg, hogy eddzük a hasunkat folyamatosan.
Ha formába szeretnénk hozni a hasizmot érdemes edzésenként legalább 3-4 gyakorlatot kombinálni. Ezeket a gyakorlatokat, akár edzésenként válthatjuk, vagy más kombinációkat, sorrendeket állíthatunk össze. Nem árt ha „összezavarjuk az izmot”. Soha ne szokhassa meg az adott módszert!
Bemutatom néhány „kedvencemet” és azok kombinációit:
I. Felülés döntött padon, lábemeléssel kombinálva, szuperszettben végezve.
 
Felülés döntött padon
Nem szabad teljesen leengedni, mert az túlságosan is megterhelné a hát alsó részét. Ne feledd: a fájdalmat a hasizmodban kell érezned és nem máshol. Soha ne dolgozz lendületből!
Lábemelés
Ezt a gyakorlatot legtöbbször a könyöklőpadon végzem. Szeretem nehezíteni a gyakorlatot úgy, hogy ismétlésenként váltva, hol hajlított térddel, hol pedig nyújtott lábbal végzem a lábemelést.
 
 
II. Hasprés fekve (gépen), - lábemelés, - felülés „római széken” – triszettben végezve
 
 A hasprések mindegyik variációjánál figyeljünk a kasú koncentrált végrehajtásra. Alkalmanként végezzük úgy a gyakorlatot, hogy minden préselésnél teljes feszülést és mindeközben teljes kilégzést végezzünk.
A „római széken” történő felülés
Igen gyakori a lendületes végrehajtás és az egyenes törzzsel végrehajtott gyakorlat.
Figyelem! A test többi részének edzésével ellentétben itt nem kell egyenes tartásban ülnünk. Hajoljunk előre kissé és már ekkor feszítsük a hasizmunkat. Ha jobban szeretnénk közben az oldalsó hasizmot dolgoztatni, akkor a felüléseknél a könyököt mindig az ellenkező térdhez próbáljuk érinteni, miközben a törzset elfordítjuk.
 
III. Oldalt döntögetés hiper-extenziós padon, - oldalforgással (seprűnyéllel). – szuper-szettben végezve
 
Ez a kombináció kiváló módszer az oldalsó hasizmok teljes átdolgozására, illetve a karcsúbb derék elérésére.
Az oldalt döntögetés
 A gyakorlatot padon úgy végezzük, mint a hasprést, csak itt az oldalsó hasizmot feszítsük, préseljük.
Az oldalforgás
 A mozgás legyen viszonylag gyors, ütemes. Ugyanakkor a forgó, rotáló mozdulat utolsó fázisában blokkoljuk a forgást erőteljesebben és így feszítsük meg oldalsó hasizmunkat. Mindig előre nézzen a tekintetünk, így nem szédülünk el.
IV. Felülés döntött padon,- hasprés földön fekve, - gyertyába lábfeltolás földön fekve (tenyértámasszal) – triszettben végezve
A gyertyába feltolás
 Nevezhetjük egy fordított hasprésnek is, Itt ugyanis nem a vállakat, törzset emeljük, hanem a hát alsó szakaszát, a csípőnket és így természetesen a lábunkat is.
Végrehajtás közben a lábakat majdnem teljesen nyújtsuk ki. A lábak leengedésénél a sarok nem érheti a talajt. Csak enyhe lendületet vehetünk.
 
Alkalmanként nagy előszeretettel használom és használtatom sportolóimmal a medicin rollert (hasizom kereket), illetve sokkolom a hasizmot különböző ollózásokkal, vagy alkartámaszos statikus tartással is.
 
Hasizom kerék
Ezt a gyakorlatot bár évtizedek óta ismerjük, és jó néhányan használtuk is, mégis kissé kezd kimenni a divatból. A modern edzőtermekben ez talán már túl „konzervatívnak” számít.
Nos, aki ezt mondja, az még nem próbálta. Ez egy valóban kemény gyakorlat (már, ha szabályosan végezzük), ezért ezt csak haladó, edzett sportoló végezze.
A végrehajtásnál helyezzük a kereket a térdek elé. Az előregurításnál a karok lehetnek enyhén hajlítottak. Figyeljünk arra, hogy szinte az egész felsőtestet tónusban kell tartanunk. (érezni fogjuk a mellkas, a váll és a karizmok munkáját is). A mozdulatot lassan végezd, és a hasat folyamatosan tartsd feszített állapotban. A mozdulat alsó szakaszában a testet kb. 15 centiméterrel állítsd meg a talaj fölött.

Ha kellő elhivatottsággal követitek az ajánlásaimat és ezt a programot, higgyétek el a hatás sem marad el!
Sok sikert, és kockahasat kívánok!


 
General Forum » General » Fitness | Gymnastics | Physiotherapy | BodyBuilding » A látványos hasizom titka
Page 1 of 11
Search:
Check google pagerank for wattmt2.ucoz.comwattmt2.ucoz.com-Google pagerank and Worth
New reply
Name:
Message:
Messagesettings:
(Register to fast posting,
Click
HERE!)
"emotions"
Security Code:
(no visible to users)

Statistics Forum
Last Registered User: Top User:: Popular Posts: Recent Posts:
  • nienima 11:26 AM US Posts:0
  • Quik 8:01 PM RO Posts:0
  • mt2invictus 4:09 PM Posts:1
  • meax0121 4:25 PM Posts:0
  • t0m3 3:02 PM MK Posts:0
  • Andris 9:43 PM HU Posts:0
  • gouveia_19 8:24 PM Posts:0
  • Vladutbos123 9:23 AM RO Posts:0
  • joesqualo 6:50 PM Posts:0
  • CEO 9:39 AM IT Posts:0
  • HadeS Posts:5770
  • jonny Posts:1039
  • Developer Posts:921
  • kisreddevil Posts:675
  • [BOT]WattMt2 Posts:302
  • [MOD]LadyVivi Posts:260
  • Abaddon Posts:246
  • ibbiza Posts:156
  • Farenthide Posts:95
  • Radius Posts:82
  • WattMt2 Forum [New's] 9999
  • OffTopic 9999
  • How-To: Minecraft Server 9999
  • How-To: Minecraft Server 9999
  • How-To: Minecraft Server 9999
  • How-To: Aion Private Server 9999
  • Spam # Moved # Black List | Advertisement 9999
  • Metin2 Private Server [Apps, Item Codes] 9999
  • New Music 9999
  • Metin2 Private Server [Apps, Item Codes] 9999
  • Metin2 Private Server [Apps, Item Codes] 9999
  • How-To: Mu Online Server 9999
  • Forge Of Empires 9999
  • Shayia Dark and Light priv server 2013 1290
  • Metin2 Armuri Baso / Armateure by Basso 3081
  • List of sites to Submit your site to. 1660
  • Foettydox 5738
  • bizinabeave 3096
  • Free SPY SWEEPER serial crack keygen 972
  • Guilty Dragon Hack Download free 2581
  • Age of Wulin Event Escorting Escorticon... 41
  • [How-To] Create/Make Minecraft Server [H... 37
  • lerioffiche 4207
  • Walking With Dinosaurs 3D Official Trail... 2112
  • MuOnline - Itemcodes + GM Codes 2758
  • Wiz Khalifa - make Up [Download + lyrics... 3692

  • Google PageRank Checker Powered by MyPagerank.NetBlogger Tricks Automatic Backlinks
    ________________________________________________________________________________________________________
    hack forum Minecraft metin2 Metin2 server files
    maplestory tutorial Online games World of Tanks World of Warplanes
    Ps Games Age of Wulin Advertise nero 8 serial iGO primo for android
    photoshop cs6 9 innings 2013 hack tool hack hack hack
    -->
        Smiley face Smiley face Top MMORPGRo2.ro - Promovare si statistici webTop25.roResurseWeb-Links.roTRAFIC TRIPUL - Directo WebTopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director web
    RBPics © 2014      Create a website for free
    //]]>